مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-02اقتصادي

حیاط دولت | از مخالفت دولت با تشکیل وزارت خانواده تا پرداخت مطالبات گندمکاران


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه،11 مردادماه ) هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

وزیر نفت: فاز 11 پارس جنوبی هفته های آینده به بهره برداری می رسد جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بنا داریم تا پایان دولت سیزدهم گازهای مشعل یا همراه نفت که روی میادین هستند را کاملا جمع آوری کنیم.

وزیر نفت افزود: وزارت نفت در خلیج فارس همکاری های مشترکی در حوزه نفتی دارد و با تفاهم های انجام شده بهره بردای از آن در حال انجام است.

(جزییات بیشتر )     خزعلی: دولت موافق تشکیل وزارت خانواده نیست انسیه خزعلی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: دولت موافق تشکیل وزارت خانواده نیست از این جهت که موضوع محدود می شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور افزود: خانواده در همه وزارتخانه ها باید به گونه ای نمود داشته باشد و باید با نگاه خانواده محوری که شعار دولت است، قوانین عملکردها رویکردها و دستورالعمل ها داشته باشند.

(جزییات بیشتر )     دهقان: علاوه بر کره جنوبی، پیگیر وصول مطالبات از بحرین هم هستیم محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور، در حاشیه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیاط دولت | از مخالفت دولت با تشکیل وزارت خانواده تا پرداخت مطالبات گندمکاران

حیاط دولت | از مخالفت دولت با تشکیل وزارت خانواده تا پرداخت مطالبات گندمکاران